Služby

Projektový manažment

Funkce, které nabízíme:

Projekty

Projektové řízení v moderním online prostředí.
Pracovní úkoly jako jednotlivé projekty snadno a rychle. Open source rozhraní Odoo umožňuje sledovat každý projekt přehledně, zobrazení si přizpůsobit podle vlastních potřeb a vše kontrolovat v kalendáři. Naplánujete si úkoly a další aktivity a zároveň budete z Odoo získávat k danému projektu průběžně informace a analýzy.

Díky informacím na jednom místě může vedoucí týmu snadno plánovat práci pro jednotlivé členy týmu i s ohledem na plánovanou nepřítomnost zaměstnanců. Na základě analýzy starších projektů lze kvalifikovaně odhadovat, co budete potřebovat v projektech nových. Pracujte s jednotlivými fázemi projektu, doplňujte podklady a poznámky, sdílejte je, diskutujte s kolegy v týmu. To vše můžete online v Odoo.

Časové výkazy

Vědět co a kdy a mít vše pod kontrolou vám pomůže Odoo.
Mějte přehled o času svých podřízených, sledujte, jak tým postupuje, porovnávejte, kolik času jste na daný úkol plánovali a kolik ho bylo reálně potřeba. Pomůže vám to správně řídit svůj tým a plánovat mu práci. Díky přehlednému zobrazení nebude nikoho přetěžovat, ani podceňovat.

Odoo vám umožní jednoduše generovat přehled hodin k fakturaci na jednotlivých projektech, u opakované fakturace to lze nastavit i automaticky. Ověříte si, zda jste v rozpočtu počet hodin nepodcenili a zda udržíte svůj tým v zisku. Díky přehledu plánovaných dovolených zvládnete snadno přesunout úkoly na jiného člena týmu, případně harmonogram posunovat dle potřeby. S Odoo bude víc než jindy platit, že čas jsou peníze.

Práce v terénu

Pracujete v terénu? I tam vás může Odoo sledovat.
Pokud pracujete v terénu, potřebujete jednoduchý nástroj pro evidenci provedené práce, kterou můžete použít odkudkoliv. A právě takový software poskytuje Odoo, a to i v mobilních telefonech. Naplánujete si s ním schůzky, rozdělíte úkoly zaměstnancům, naplánujete trasu práce v terénu pro jednotlivé lidi a zaznamenávejte čas, který v terénu strávili, a to automaticky i manuálně.

V Odoo si můžete připravit vlastní pracovní postupy, připravovat nabídky a přímo z něj také fakturovat své služby. Stačí mít jakékoli zařízení připojené k internetu. Nic není třeba stahovat, stačí otevřít webový prohlížeč. Dá se rovněž využít pro prodej výrobků, například náhradních dílů při opravě apod. Všechno je na jedno kliknutí připraveno. Faktury můžete poslat elektronicky, předávací protokol lze podepsat přímo v aplikaci.

Helpdesk

Poskytujte zákaznickou podporu na skvělé úrovni.
Odoo Helpdesk disponuje příjemným uživatelským rozhraním pro snadnou a efektivní komunikaci se zákazníky. Pracujte s jednotlivými kartami v přehledném zobrazení. Manažer zákaznického centra bude mít online okamžité informace o tom, kdo je jak vytížený, kolik karet je ukončeno, rozpracováno, případně kdo ještě čeká na zahájení komunikace. Kontakt už v základní verzi prostřednictvím webového rozhraní, emailu i živého chatu, vše zastřešeno Odoo.

Systém pracuje s daty tak, aby bylo možné používat předpřipravené odpovědi na časté dotazy, případně šablony či automatické odpovědi. Odoo Helpdesk lze propojit se znalostní databází, názornými videi či zapojit firemní experty do živého chatu.

Plánování

Plánujte s Odoo, abyste měli větší zisk.
Odoo Plánování pracuje s pokročilou verzí Ganttova diagramu, tedy pruhového diagramu, který kombinuje informace o časovém harmonogramu a jednotlivých úkolech. Přehledně zobrazí, co se kdy má dělat a umožňuje online upravovat zobrazené informace i úkoly týmu. Lze s ním naplánovat pracovní směny, rezervovat lidské i jiné zdroje na konkrétní projekt a vše organizovat v uživatelsky příjemném prostředí.

Jednotlivým členům týmům udělte přístupy a oni uvidí jen informace, které se jich konkrétně týkají ve svém osobním portálu. Sami se budou moc hlásit o volné směny či úkoly, případně měnit informace o své dostupnosti v daný den. Plánování je přístupní nejen z počítače, ale i z chytrého telefonu. Všichni tak budou včas vědět, jaké úkoly na ně čekají.

Schůzky

Samoobslužný rezervační systém funguje, i když nejste v práci.
Spravujte si schůzky online v Odoo a automatizujte potvrzování jednotlivých termínů. Vaši zákazníci mohou navrhovat termíny přímo do vašeho kalendáře, stačí zveřejnit odkaz na něj na webu, v sociálních sítích nebo v emailovém podpisu. Systém jednoduše ukáže, kdy máte na schůzku čas.

Zájemci o jednání mohou volit, s kým konkrétně chtějí jednat, vybrat si termín z dostupných a také zda chtějí osobní či jinou schůzku. Obě strany obdrží po uložení do systému potvrzující email. Každý zástupce firmy si může omezit časový úsek pro jednání na svou pracovní dobu, a to i odlišně pro každý den. Volný termín z kalendáře zmizí hned po potvrzení schůzky, takže se vám nemohou sejít dvě schůzky na stejný termín. Zákazníkům pošlete upomínku na termín schůzky, aby na ni nezapomněli. Vyhnete se tak nedorozuměním a dáte zákazníkům šanci na změnu termínu, pokud se jejich časový program změní.

Zeptejte se nás

Spojte se s námi! Co nejdříve se Vám ozveme.
Qest technologies s.r.o.
Pobřežní 249/46,
Karlín, 186 00 Praha 8
Kontakt Form
chevron-down